🎉 Transport GRATUIT pentru orice comandă de minim 200 RON 🎉

Livrarea produselor

Livrarea se face prin curier SAMEDAY. Plata se poate efectua online cu cardul prin NETOPIA Payments sau ramburs (card sau numerar) prin curier.

Taxa de livrare este în valoare de 10 RON pentru livrare la EASYBOX sau 20 RON pentru livrare la adresă.

Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni pana vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Termenul se calculează de la data confirmării comenzii.

În perioada sărbătorilor, a promoțiilor speciale (exemplu Black Friday) sau în situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, căi de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), Vânzătorul își rezervă dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depăși 15 zile calendaristice de la data comenzii online.

În ziua prevăzută pentru livrare, clientul va fi notificat telefonic sau prin SMS de către compania de curierat în legătură cu intervalul programat pentru livrările din zona sa. Dacă nu a putut să livreze coletul în ziua respectivă, curierul va face o a doua încercare de livrare în ziua următoare sau în ziua stabilită telefonic cu clientul. În cazul în care livrarea nu a putut fi efectuată nici la a doua încercare, coletul va fi redirecționat către Vânzător.

Clientul va primi pe adresa sa de email, de la curier, la data efectuării unei comenzi, o informare care va conține toate datele necesare urmăririi coletului.

Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta posibila taxă de transport aferentă unei noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.

În acest context, prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, AWB în cazul livrărilor prin curier, la adresa Clientului.

Returul produselor

Potrivit legislației in vigoare privind comerțul electronic, Clientul își poate exercita dreptul de retragere din Contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor, fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. în acest interval de timp Produsele cumpărate de Client de la vânzător pot fi returnate, fără sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.

Pentru a ușura procesul de retur și a asigura rapiditatea acestuia, Vânzătorul pune la dispoziția Clientului facilitatea de a completa si trimite un formular de retur,  model pe site prevăzut în anexa la Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014.

Pentru inițierea procesului de retur, va rugam sa ne trimiteți acest formular completat, pe email hello@selemene.ro, pentru a fi informat legat de condiții si de pașii de urmat. Vă rugam nu trimiteți coletele la adresa sediului social.

În cazul în care clientul apelează la formularul de retur în termenul prevăzut și va expedia produsele, acesta ia la cunoștința și este de acord că va trebui să suporte costul returnării produselor.

În cazul în care Comanda a fost deja achitată, iar Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal, vânzătorul va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul a informat  vânzătorul cu privire la decizia de retragere din Contract și transmiterea Formularului de retur produse  completat si semnat, prin mail la adresa de email hello@selemene.ro. Dacă folosește aceasta opțiune, Vânzătorul va transmite prin e-mail confirmarea de primire a  formularului  de returnare si condițiile de retur.

Contravaloarea Comenzii va fi rambursata în contul indicat de către Client în formularul de retur.
Produsele pot fi returnate prin preluare de către un curier, din locația menționată de către client în formularul de retur, prin intermediul curierului rapid indicat de acesta.

Vânzătorul își rezerva dreptul de a amâna această rambursare până la data returnării efective a produsului/Produselor de Client, când va/vor ajunge în depozitul Vânzătorului și acesta din urmă va putea evalua corespunzător starea acestora conform prezentului capitol.

Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat. Este necesar ca produsul returnat să aibă toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost însoțit la cumpărare, inclusiv manualele de utilizare. Vânzătorul își rezerva dreptul de a reține din sumele rambursate Clientului, valoarea care rezultă din diminuarea valorii Produselor în urma manipulării acestora de către Client.

Dacă Produsul  este returnat într-o stare in care nu mai poate fi vândut ca si nou (ambalaj deteriorat, produsul prezinta urme de uzură, pete, zgârieturi, fisuri, lovituri etc.), Vânzătorul își  rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second hand sau, la solicitarea Cumpărătorului, va reexpedia Produsul , cheltuielile de livrare fiind suportate de către Client/Cumpărător.

Accesoriile aflate în cutia Produselor precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrală din Produs. Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când își exercita dreptul de retragere din contract să îl returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Orice diminuare a valorii Produselor rezultată din nerespectarea prevederilor prezentului capitol sau din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora este in responsabilitatea Clientului/Cumpărătorului.